مدیرعامل شرکت رتبه‌بندی اعتباری پایا با بیان اینکه کارت‌های بازرگانی بر اساس چهار شاخص در سامانه جامع تجارت رتبه‌بندی می‌شوند، گفت: شاخص‌های مسئولیت‌پذیری، مالی، شاخص‌های کسب‌وکار کمی و کسب‌وکار کیفی ازجمله شاخصه‌هایی هستند که کارت‌های بازرگانی بر اساس آن رتبه‌بندی می‌شوند. علیرضا سارنج، با اشاره به اینکه در این ساختار وزارت صنعت، معدن و تجارت، امتیاز هر بازرگان را بر مبنای 1000 تعریف می‌کند، توضیح داد: بر این اساس برای شاخص‌های مسئولیت‌پذیری (100 امتیاز)، شاخص‌های مالی (300 امتیاز)، شاخص‌های کسب‌وکار کمی (350 امتیاز) و شاخص‌های کسب‌وکار کیفی (250 امتیاز) در نظر گرفته شده است.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید