ایلان ماسک , مالک شبکه اجتماعی توییتر برند این شبکه اجتماعی را به X تغییر داد. هم اکنون و با دستور آقای ماسک یک لوگوی سیاه و سفید جدید با نام «X» که توسط یکی از طرفداران طراحی شده, به جای پرنده آبی در سایت و اپلیکیشن توییتر ظاهر شده است. به گفته تحلیلگران و آژانسهای ارزیابی برند، این اقدام ماسک بین ۴ تا ۲۰ میلیارد دلار از ارزش این برند را از بین خواهد برد. چشمانداز ماسک برای ایکس، چیزی شبیه «ویچت» چین است. یک برنامه فوقالعاده که مردم میتوانند از آن برای سرگرمی، خرید کالا و خدمات و به روزرسانی پیامها و ارسال پیام به دوستان خود استفاده کنند. ماسک در اکتبر گذشته، کمی قبل از خرید توییتر گفته بود که قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خرید توییتر را به عنوان «شتابدهندهای برای ایجاد ایکس، برنامهای برای همه چیز» میداند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.